Plek voor ideemakers

Bureau

Merkmakers & campagnebouwers

Plek

flex- & vergaderplekken

Café

koffie & boterhammen

Case: ISSO

Toen ISSO bij ons aanklopte, waren ze al een tijdje bezig met hun positionering. De wereld verandert en ISSO verandert mee. Maar hoe laat je dat zien aan de buitenwereld?

het team

ISSO, kennisinstituut voor de bouw en installatietechniek, wil minder zenden, meer samenwerken. Minder afstand en meer maatwerk. Hoe vertel je dat nieuwe verhaal, op een goeie en slimme manier?

O heeft met ISSO-medewerkers en klanten twee uitgebreide sessies gedaan. Wat een enthousiast team en wat een mooie motivaties! Waar we achter kwamen is dat het bij ISSO niet zozeer draait om beter weten als wel om beter bouwen – en uiteindelijk om beter leven. Een betere woon- en werkomgeving voor ons allemaal. Die drive hebben we in een mooi merkverhaal verwerkt. En dat leidde als vanzelf naar een slim communicatieconcept en een totale make-over.

Om iedereen bij ‘het nieuwe ISSO’ te betrekken, hebben we een presentatie / workshop gegeven waarin ISSO-mensen aan de slag gingen met hun eigen (LinkedIn)verhaal. Supermooi om te zien hoe iedereen het oppakte en ermee uit de voeten kon!