Plek voor ideemakers

Bureau

Merkmakers & campagnebouwers

Plek

flex- & vergaderplekken

Café

koffie & boterhammen

Hoe attent ben jij?

Case: ENGIE IFM

ENGIE IFM kwam bij ons met de vraag: 'Kunnen jullie ons helpen superscherp te krijgen waar we voor staan, wat ons uniek maakt?' ENGIE IFM is onderdeel van ENGIE, een van de duurzame energieleveranciers in ons land.

het team

IFM staat voor Integrated Facility Management. Dat betekent dat klanten ENGIE IFM kunnen inschakelen voor het facilitair management – van de zware techniek in het gebouw tot de kantine, de beveiliging, onderhoud en schoonmaak. Om een scherp beeld te krijgen van IFM besloten we 3 sessies te doen: met medewerkers, met het kernteam én met klanten. Mooi dat IFM er bewust voor koos om ook klanten hun ongezouten mening te laten geven.

Uit al die verzamelde input steeg één waarde duidelijk op: attent! IFM heeft het in zich om klanten enorm te verrassen met echte aandacht, met oplettendheid en een pro-actieve regierol. Om intern deze merkbeleving handen en voeten te geven, organiseerden we een teasende guerrilla-campagne bij IFM. Uit alle hoeken kwamen attenties op de medewerkers af om ze te prikkelen. Om hun ‘attent-knop’ aan te zetten. In een actieve workshop gaven de medewerkers er hun eigen verrassende draai aan. Missie geslaagd!