Plek voor ideemakers

Bureau

Merkmakers & campagnebouwers

Plek

flex- & vergaderplekken

Café

koffie & boterhammen

Een campagne van harte

Case: Diakonessenhuis de campagne

Het Diakonessenhuis bestaat 175 jaar. O helpt om een heel jaar lang feest te vieren.

het team

In 1844 startte het Diakonessenhuis in een Utrechts huurhuisje. Met slechts één arts en drie diaconessen: vrijwillige ziekenzusters die hun werk deden uit liefde en overtuiging. Hun verhaal van ‘zorg vanuit het hart’ vormt al 175 jaar het DNA van het Diakonessenhuis. Met dank aan duizenden vrijwilligers, verpleegkundigen, artsen en collega’s van de ondersteunende afdelingen!

We zijn op zoek gegaan naar een concept dat de drager is voor het jubileum. Een concept waarmee we dit mooie feest kunnen vieren en dat tegelijkertijd een bijdrage levert aan de ‘warme positionering’ van het Diakonessenhuis. O bedacht het campagneconcept 175 jaar zorg van harte! Met als campagnesymbool het hartje.

We laten een enorm stalen hart maken dat uitnodigend (mooie selfie-plek!) staat te pronken in het hart van de stad. En niet te vergeten: we voeren off- en online campagne om bij alle inwoners van de provincie zoveel mogelijk herinneringen aan het Diakonessenhuis op te halen. We sluiten het jubileumjaar af met een feest voor het personeel en een magazine waarin de verhalen een grote rol spelen.

www.175jaardiakonessenhuis.nl

Het hele jaar is er van alles te zien en te doen. Alle pasgeboren baby’s krijgen een jubileum-mutsje, kinderen een ballon, volwassenen een traktatie.