Plek voor ideemakers

Bureau

Merkmakers & campagnebouwers

Plek

flex- & vergaderplekken

Café

koffie & boterhammen

gezocht: manager O-plek 

we zoeken de beste manager voor O-plek! 

We zoeken de beste manager voor de leukste vergaderlocatie van Utrecht!
Iemand die het een uitdaging vindt om samen met het team de bekendheid en het succes van de inspirerende vergaderlocaties van O-utrecht verder te vergroten en onze klanten in de watten te leggen. Voor meer informatie zie: ​www.o-plek.nl

 

Hallo met O!

O-utrecht is in 25 jaar uitgegroeid tot een multi-creatieve hotspot in Utrecht met drie O-labels:

  • O-bureau is een communicatiebureau voor maatschappelijk betrokken merken.
  • O-plek biedt 8 inspirerende flex- & vergaderplekken in ons mooie pakhuis uit 1884.
  • O-café is de espressobar met lekkers voor de broodnodige creatieve energie.

Kortom, we garanderen je de leukste werkplek van Utrecht!

 

wie ben jij? 
Je bent een commerciële topper die het leuk vindt om O-plek nog bekender te maken, om nieuwe klanten voor O-plek te vinden en deze klanten in de watten te leggen. Je wilt ze een topdag bezorgen, waarin alles netjes geregeld is. Je klanten lopen aan het einde van de dag vol inspiratie en energie naar buiten, en hebben nu al zin in de volgende vergadering bij O – dát is het idee. Je kracht ligt niet alleen in het perfect organiseren van het proces, maar vooral in het zorgen voor nog meer tevreden klanten. Je bent druk met het vinden van nieuwe klanten, het bekender maken van O als vergaderlocatie, met het bedenken van nieuwe plannen. Je wilt elke dag een volle tent, en de maand erop een hogere omzet. Daar word je simpelweg blij van.

 

kernwoorden? 
Ondernemend, organisator, opruimer, oplosser, ordeschepper, optimistisch, opgewekt, opgetogen, onverstoorbaar, open, ontspannen. Valt het je op? Er zit heel veel moois in O. En dat zoeken we dus ook in onze mensen.

 

wat doe je?  
Je hebt de unieke mogelijkheid om O-plek verder uit te bouwen!
Je bent verantwoordelijk voor alle commerciële en operationele activiteiten binnen O-plek. Je houdt de administratie voor O-plek bij, regelt alle praktische zaken in de vergaderruimtes, je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten. Je zorgt voor de marketing, promotie en verkoop van de vergaderlocatie, je bent een actieve netwerker, stelt offertes en facturen op, maakt planningen, boekingen en reserveringen, je hebt intensief contact met onze klanten en partners, werkt nauw samen met de collega’s van O-café en zorgt er voor dat het onze klanten aan niets ontbreekt. Hadden we al gezegd dat het een veelzijdige functie was?

 

wat we vragen

  • relevante commerciële/administratieve opleiding, minimaal MBO/HBO-niveau
  • 3-5 jaar werkervaring in een vergelijkbare commerciële functie
  • perfecte beheersing van het Nederlands, mondeling en schriftelijk
  • 32 tot 36 uur per week beschikbaar (om de week op vrijdag vrij)
  • pré: ervaring met Gripp, Google Suite, Exact Online, CMS-software, Apple
  • je woont in (de regio) Utrecht
  • je bent leuk!

 

je reactie?  
Mail je sollicitatie met motivatie, CV en foto naar robbert@o-utrecht.nl. Je kunt reageren tot maandag 20 mei, daarna gaan we selecteren. Op maandag 27 mei of dinsdag 28 mei plannen we gesprekken in. Ben je uiteindelijk de ideale kandidaat voor ons, en zie jij jezelf hier helemaal zitten? Dan is ons eindgesprek op vrijdag 31 mei. Je ziet, we hebben je snel nodig, want onze steun en toeverlaat Saskia trekt binnenkort verder de wijde wereld in. Als wij niet al een hele leuke baan hadden, zouden we zelf solliciteren!

 

Robbert Schuurmans & Rianne Engels